Translate

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

TAG: moje ukochane kosmetyki do makijażu (aktualizacja)



Sądzę, że każda prawdziwa kobieta kocha produkty do makijażu, ja osobiście zwracam uwagę nie tylko na ich najważniejsze działanie, czyli na dopracowanie mojego wyglądu, ale również na ich design, kolorystykę itp. Dziś pokażę Wam co króluje na mojej toaletce: 

PODKŁAD

MAC - PRO LONGWEAR FOUNDATION



Podkład jest podstawą mojego makijażu - ma na celu ujednolicenie kolorytu mojej skóry, zakrycie drobnych niedoskonałości, sprawienie, że cera będzie wyglądała na nieskazitelną - od lat moim faworytem był podkład MAC - Pro Longwear Foundation w kolorze NC15. Jego formuła jest idealna, przepięknie zakrywa przebarwienia, nie zapycha porów, nie waży się, nie tworzy efektu maski. Jest także długotrwały, wytrzymuje średnio 10 godzin bez wspomagania utrwalaczami. Cena: 280 NOK. 


SMASHBOX - STUDIO SKIN 15 HOUR WEAR HYDRATING FOUNDATION


Drugi podkład, który mnie oczarował to produkt marki Smashbox, która cieszy się w Norwegii wielką popularnością. Na dzień dzisiejszy to właśnie ten podkład jest moim number one. Idealnie współgra z moją karnacją - używam odcienia 1.1, przepięknie komponuje się z resztą makijażu, nie tworzy maski, posiada wiele antyoksydantów oraz witaminę C i E, które idealnie wpływają na kondycję naszej skóry. I najważniejszy plus - przynajmniej dla mnie - podkład utrzymuje się na buzi 14-15 godzin bez użycia baz i innych "wspomagaczy", nie wyglądając przy tym tępo i sztucznie. Uwielbiam go! Cena: 310 NOK.


BRONZER 

ESTEE LAUDER - BRONZE GODDESS BRONZING POWDER



Matowy bronzer  Estee Lauder jest najlepszym bronzerem jaki kiedykolwiek miałam. Daje cudowny efekt skóry muśniętej słońcem, nie tworzy plam, nie wygląda sztucznie, można z nim pracować bez obaw o to, że osiągniemy nieestetyczny efekt. 



Jego wielkim plusem jest również przepiękny matowy odcień, bez herbatnikowych i pomarańczowych przebłysków. 
Cena bronzera - 330 NOK.

RÓŻ DO POLICZKÓW

MAC - SO SWEET SO EASY


Kremowy róż z firmy MAC w odcieniu So sweet, so easy - jest już ze mną od prawie dwóch lat i do tej pory zostało go jeszcze bardzo dużo. Ma przepiękny delikatno różowy odcień, cudownie komponuje się z jasną karnacją. 



Gorąco go polecam - cena 249 NOK.

ROZŚWIETLACZ

MARY-LOU MANIZER - THE BALM



Kultowy kosmetyk marki The Balm - highlighter Mary-Lou Manizer, który jest najwspanialszym rozświetlaczem na świecie. Daje przepiękną, świetlistą taflę na naszej buzi, zapewnia świeży wygląd przez cały dzień, ja stosuję go zarówno na kości policzkowe jak i w kąciki oczu do ich rozświetlenia. 



Cena w sklepie Makeup Artist w galerii Kvadrat to 249 NOK. 

POMADKI

CHANEL - ROUGE ALLURE MATT VELVET 42 L'eclatante





Moje najnowsze odkrycie kosmetyczne - pomadka marki Chanel - Rouge Allure Velvet w odcieniu 42 L'eclatante - przepiękny, matowy odcień fuksji, który doskonale współgra z niebieskimi oczami i blond włosami. 
Cena pomadki w perfumerii KICKS - 300 NOK.

MAC - COSTA CHIC



Druga pomadka to Costa Chic z MAC'a - bardzo ładny, wiosenny koralowy odcień, który ożywia naszą buzię. Pomadki MAC bardzo dobrze nawilżają usta, nie ważą się, nie łuszczą. Gorąco je polecam ;-)


Cena pomadki to 160 NOK. 

CIEŃ DO POWIEK

ESTEE LAUDER - PURE COLOR - CYBER PINK



Mój najukochańszy cień forever - Estee Lauder Pure Color z serii Cyber Metallic w kolorze 02 - CYBER PINK - przecudowny odcień chłodnego różu połączony ze złotem, przepięknie komponuje się z rozświetlaczem Mary-Lou. 



Cena cienia to 200 NOK.

MASKARA

SMASHBOX - FULL EXPOSURE MACARA


Moja najukochańsza maskara wszechczasów - daje bardzo naturalny efekt gęstych rzęs, nie skleja, ma bardzo wodnistą konsystencję, ale moim zdaniem jest to solidny tusz dający efekt wydłużonych i bardzo czarnych rzęs. Cena: 199 NOK.


Mam nadzieję, że przedstawione przeze mnie najukochańsze kosmetyki do makeupu przypadną i Wam do gustu;-)
XX 
Eliza

1 komentarz:

Aneta pisze...

Muszę wypróbować podkład z Maca, ja ostatnio zachwycam się korektorem Fake up Benefita i rozświetlaczem High beam tez z benefita :)
Pozdrawiam!